INPUT-URILE UNUI SEDUCĂTOR


             Pe tema seducţiei există o mulţime de materiale. Din câte am observat, marea majoritate se axează pe tehnicile comportamentale ale seducătorului, când, de fapt, acestea reprezintă doar output-ul; tocmai de aceea, copierea lor nu va avea efectul scontat, aşa că…e nevoie de o schimbare profundă, o schimbare a strategiilor emoţionale pentru a scoate la suprafață trăsături ce există în mod natural înlăuntrul fiecărui bărbat.

             De asemenea, am constatat că nu prea există sfaturi în arta seducţiei venite direct de la femei, prin urmare, am să vă prezint – clar, succint şi la obiect (exact cum le place bărbaţilor)- input-ul (caracteristicile interioare fundamentale ale seducătorului), văzut din perspectiva noastră:

 
1) INTENŢIILE cu care pleci la drum sunt esenţiale. Cu siguranţă am cunoscut cu toţii persoane care au ajuns la succes fără să fi studiat vreodată psihologia sau dezvoltarea personală, ci pur şi simplu au mers la drum respectând legile spirituale ale Universului. Două dintre aceste legi, care se aplică şi în arta seducţiei, ar fi:
-> Culegi ceea ce semeni (mai devreme sau mai târziu). ;
-> Gândurile, intenţiile sunt percepute de cealaltă persoană fie că sunt verbalizate, exprimate sau nu.
Cu alte cuvinte, dacă ai gânduri meschine (să cucereşti cât mai multe femei pentru propriul ego, pentru favoruri sexuale, pentru imaginea față de ceilalți bărbați etc.), vei constata că nu vei ajunge la adevărata împlinire și fericire.
2) CUNOAȘTEREA NEVOILOR PSIHOLOGICE UMANE DE BAZĂ; A NEVOILOR PSIHOLOGICE SPECIFICE BĂRBATULUI; PROPRIILE TALE DORINȚE
a) Cele doua nevoi (psihologice) umane reprezintă motivul tuturor acţiunilor noastre: nevoia de a fi fericit şi de a iubi. Nefiind conştient de ele, poţi foarte uşor să le substitui cu nişte surogate (bani, faimă, sex, alcool, jocuri pe P.C., munca peste măsură etc.), şi uite aşa se naşte dependenţa!
Să urmărim un raţionament:
           De ce ţi-ai dori un BMW (şi nu ţi-e de ajuns Loganul) ?! Pentru a fi apreciat, respectat, pentru a primi atenţia celor din jur, pentru a avea prieteni, femei. De ce? Pentru a te simţi important. Ce se află în spatele nevoii de signifianţă?! Nevoia de a fi iubit!
          Credinţa că lucrurile exterioare te vor face iubit, este o iluzie. În spatele ei se ascunde convingerea că ”nu sunt suficient de bun, am nevoie de ceva pentru a fi iubit”, iar femeile vor recepta în mod subtil (nu conștient!) exact această lipsă de stimă de sine, indiferent ce ai încerca să demonstrezi în exterior!

       Ce caută, de fapt, o femeie la un bărbat (chit că e sau nu conștientă de acest fapt), este energia pe care o emană acesta!

         Adică încredere de sine AUTENTICĂ (care este fructul cunoașterii profunde de sine + al autenticității).
b) Nevoile psihologice specifice laturii masculine, sunt:
->nevoia de a te simţi necesar (de a simţi că femeia de lângă tine are încredere să se bazeze pe tine);
->nevoia de a fi acceptat (exact aşa cum eşti!);
->nevoia de apreciere.
c) Dorinţele proprii; cunoscând cam ce anume cauţi la o femeie, te poţi feri de capcana de a face o alegere doar pe baza atracţiei fizice, şi te ajută să iei o decizie conştientă (nu una pornită din instinct).
 
3) AUTENTICITATEA
         Mai devreme sau mai târziu, defectele îți vor fi descoperite. O femeie nu caută un bărbat perfect nici din punct de vedere fizic, și nici al personalităţii; ne dorim bărbaţi care, deşi au defecte, ele sunt asumate. Asta exprimă încredere de sine solidă!
O altă marcă a autenticităţii este exprimarea sinceră, în orice context şi situaţie a ceea ce gândeşti (atâta vreme cât o faci într-un mod elegant). Omul lăuntric trebuie să fie întotdeauna identic cu cel exterior; nu te crampona în frică, părerea celorlalți! Autenticitatea înfățișează o putere interioară de netăgăduit !
4) CUNOAŞTEREA NEVOILOR PSIHOLOGICE ALE FEMEII

Nevoile femeii sunt complementare cu ale bărbatului.

         Din cauza că bărbaţii şi femeile nu înţeleg că nevoile lor primare sunt diferite, ei comit o greşeală frecvent întâlnită: oferă partenerului ceea ce şi-ar dori ei, presupunând că asta este şi ceea ce vrea partenerul!

-> nevoia de a fi ocrotită;

-> nevoia de a fi înţeleasă;

-> nevoia de a fi tratată cu respect.

( Fireşte că aceste nevoi le întâlnim şi la bărbaţi, însă modul în care sunt ierarhizate diferă.)

Interesează-te (în mod sincer) de ea! -de ce îi place, ce simte, cum vede viaţa, etc. Pune-o pe ea în centrul atenţiei!

5) DESCENTRAREA DE PE DORINŢA DE A CUCERI, ŞI BUCURIA DE A TRĂI DIN PLIN!

          Obsesia de a deveni un seducător, nu te va transforma în unul, chiar daca ai studia biblioteci întrgi de cărţi în domeniu. Una dintre legile spirituale ale Universului postuleaza că:

Tocmai dorinţa arzătoare constituie un obstacol în calea obţinerii lucrului dorit!

În loc să te preocupi atât de arta seducţiei, mai bine bucură-te de viaţă şi de toate aspectele ei; descoperă-ţi cât mai multe hobby-uri! AStfel, vei atrage în mod natural (printr-o atitudine relaxată) sexul feminin, având totodată o paletă largă de subiecte de abordat.

Bărbatul plin de viaţă întruchipează cel mai puternic afrodisiac pentru o femeie!

6) FĂRĂ AŞTEĂTĂRI / PRETENŢII:

          Chiar dacă îţi place maxim de mult o anumită tipă, încearcă nu numai să nu-i arăţi că ai aşteptări în ceea ce vă priveşte, ci nici măcar să nu le ai! După cum am mai spus, în ciuda faptului că nu sunt exprimate, gândurile sunt receptate de cei din jur; prin urmare, vor reprezenta o presiune pentru ea.

         Ne plac bărbaţii curajoşi, care ne doresc, ne arată asta, insistă chiar, însă o fac într-un mod detaşat, dând dovadă de răbdare; bărbaţii care ne fac să simţim că un eventual refuz nu le-ar afecta nicicum ego-ul!

Din toate ”input-urile” prezentate mai sus, rezultă un bărbat cu următoarele trăsături de caracter: încrezător în sine, răbdator, hotărât, matur emoţional, ”output-uri” ce nu pot fi ”fake-uite”!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *